Long time no bloggande...

...men jag hinner inte tyvärr!

Har haft några härliga dagar,
med bad, besök av goa vänner o släktingar.
Ätit gott, grillat, myst, sett bra filmer,
läst, och bara varit,
sååå underbart!

Min lilla Roddan är såld... =(
Att sälja sin bil är för mig som att sälja sin hund,
jag har sorg i hjärtat länge efteråt...

Men, men, hoppas på att Chevan oxå snart blir såld så att vi kan köpa
en Toyota Avensis som vi vill ha!
Då kommer jag att känna mig gladare...

Ungarna härjar på från morgon till kväll...



*Elin på grönbete*



*Fikastund på badet*



*Ida provkör sin nya shoppingvagn*

Ute i trädgården händer det grejor!
Smultron och jordgubbsplanten har äntligen börjat blomma
och vinbären börjar bli röda.









*Nä, nu blommar oreganon*

Avslutar med en bild när barnens farbror Henrik var hit och hälsade på.
Ida satt i hans knä och pratade heeela kvällen,
hon var verkligen överlycklig att han kom hit!
Det var vi alla, men vi andra vågade inte sitta i hans knä, hi,hi...



*Thi,hi, Ida var faktiskt glad här, fast det inte ser ut som det*

Nä, nu ska jag gå upp och hämta en kopp kaffe
 innan det är dax för att uppdatera pysselbloggen!

Ha det bäst alla!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0