Jobbigt...

...men så har vi bestämt det.

Vi ska separera!

Nu är det officiellt, och vi försöker själva förstå vad som händer...

Självklart är vi bittra o arga på varandra,
som alla andra som skiljer sig,
men vi har ändå bestämt att vi ska vara vänner o kunna umgås för tjejernas skull,
och det känns riktigt skönt!

Får höra att diverse patetiska människor pratar skit bakom ryggen på mig,
tycker o tänker om mig,
men ärligt talat så bryr det mig inte det minsta!
Är bara så glad för deras skull att de är så perfekta, vet o kan allt!

Skulle vara MYCKET trevligt att kunna skriva ut deras namn,
och alla smaskiga historier jag vet om deras liv, men jag gör det inte...

=)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Trist men ibland är det ju det bästa trots allt,även om det är förjävligt jobbigt första tiden,massa kramar

2010-07-06 @ 07:09:38
Postat av: Lotta

KRAM!!

2010-07-06 @ 19:33:08
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Helena

Skulle du behöva bara komma bort lite v28-v29 så har vi en husvagn man kan campa i. Bjuder i så fall på mat, vin och förhoppningsvis fin väder!!!!

Jag är bara ett samtal bort!

/Hella

2010-07-07 @ 10:47:44
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0