Deppig? JAAA!!!

I morse skulle jag åka på jobbet...

Såg verkligen fram emot det!

=)

Men så blev det inte,
var vaken med Elin nästan HELA natten,
hon grät, gnällde, pruppade, hade feber...
grät, gnällde, hostade,
hade feber, gällde...

Ringde sjukvårdsrådgivningen vid 3-tiden,
fick en "akut-tid" 10.30 på VC.

Ringde och VAB- anmälde mig i morse,

känns skit!!!

Älskar verkligen mitt jobb,
och kan inte rå för att barnen blir sjuka...

Inte heller att mamma är dålig,
hon som alltid tar hand om barnen annars.

 =(

Jag får panik,
 jag får ångest,
jag hatar att jag måste vabba,
men vad fan ska jag göra???

Som jag sagt förut,
än hur jag vrider arslet så sitter det där bak...
Det är jag som är hemma med sjuka barn...

Tack älskade mamma
som ringde och ville låna Ida,
så att jag "bara" har Elin hemma,
Jag älskar dig!!!


KRAM!!









Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Kjellin

Du gör det bra Annelie!

2010-02-19 @ 22:55:27
Postat av: Jessica

Det är bara att vänja sig,du har många vabb-år att se fram emot serru=) kram kram

2010-02-19 @ 23:42:13
Postat av: Annelie

AnnSofie!

Vill ha din bloggadress1 =)

Kram!

2010-02-20 @ 00:16:57
Postat av: Malin/majamelon

Men huvva stackars liten som är sjuk igen =(



Hoppas hon blir bättre snabbt!



Kram!

2010-02-20 @ 11:01:45
URL: http://majamelon.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie Kjellin

Kommer här! :-)

2010-02-21 @ 00:28:22
URL: http://ann-sofie.kjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0