Lite pirrig...

Idag var jag på ett ganska viktigt möte...

=)

Väntar bara på ett telefonsamtal nu,
sen är det klart,
Äntligen!!!

Hade mamsen med mig på stan,
och vi tog en sväng in på min favvobutik,
ButikAnnelie!

Fick en tidig julklapp av goaste mamma,
hon hittade ett kakfat som hon vet att jag så länge spanat på...

TACK!!!



Visst är det snyggt???

=)

Själv köpte jag en ljuslykta,
(ovanligt va...)
Men den passar så bra in i hallen,
och jag blir påmind om att jag ska ta vara på dagen
när jag ser den!
Köpte ett ljus med doft av kanel oxå,
tyckte det passar väldigt bra nu!



Nu ska jag göra ett inlägg i scrapbloggen oxå,
innan jag hämtar hem småtrollen.
Ha det underbart!

KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0