Grattis mamma!!!

Idag fyller min älskade mamsen år!

Grattis i massor!!!



Kom hem i morse från mitt sista pass före jul,
känns skönt att min långledighet föll sig så bra i år!
Jobbar inte förrens på nyårsafton nu.

Julpyssel i alla dess formar har det varit,
julgodis, senapskok, pepparkaksbak, julgransklädning,
här kommer några bilder!











I övrigt så har jag gjort min efterlängtade ögonoperation nu!
Efter en snabb och helt smärtfri laserbehandling
så ser jag nu superbra
och har stampat sönder mina brillor!

=)

Om några dagar är det julafton,
men vi ska ha lilla julafton både i kväll och i morgon.
Har köpt alla julklappar klart,
förutom en liten sak som jag måste klura på...
Ett paket till en vuxen kvinna/man för ung 200 spänn...
Har nån ide´men skulle behöva förslag!

Nä, lite lunch i magen innan småtrollen ska hämtas!

KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0