Mycket roligt har hänt...

...men tiden räcker inte för att blogga,
som vanligt...

Har haft en riktigt mysdag idag!
Kände mig lite låg när jag kom hem från jobbet,
så jag bestämde mig för att ta en
"göra-ingenting-dag" idag.
Jag hämtade upp Goa Maria,
så åkte vi och shoppade lite!

Hittade en riktigt trevlig butik,
Hus&Hem tror jag den heter.
några saker råkade hamna i korgen då...

=)

Bjuppar på en bild som jag försökt redigera själv,
men utan större framgång...



Ja,ja, nån gång lär man sig väl!

Måste få visa en sån fin genertionsbild som vi knäppte på
farmor Irma´s 90-årskalas!
De är så fina allihopa!



Avslutar med en bild från
Lotta & L-G´s 40-årsfest,
bland den roligaste festen jag varit på,
på mycket länge!!!
Här smakar de Thai-drink som de blev serverade
 efter att Lottas syster och hennes man sjungit en fin sång om deras sista Thailandsresa...

=)



Nu ska jag åka och hämta barnen, min man
och sen drar vi ut till Birsta och kollar in
SeanBanan...

Åsså unnar vi oss go´middag ute i kväll tror jag,
orkar nog inte laga middag i kväll, he,he...

=)

Ha det gott alla!

KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0