Midsommar...

...gardinerna har äntligen kommit på plats!
Började på så bra med att sy upp dem, men sen kom nåt i vägen,
som vanligt när jag ska göra nåt...
Midsommar kom och gick,
och gardinerna låg snyggt ihopvikta i linneskåpet...

=)

Men nu sitter de uppe i allafall,
och det blev riktigt bra tycker jag!



Japp, hushållsrullen är den viktigaste inredningadetaljen i vårt hem!
Den används flitigt
 och kommer att få pryda vårt köksbord ett par år till!

=)

Idag blir det konsert här nere i vår källare.
Fredrik ska sjunga,
Thomas ska spela gitarr
och farfar Åke ska ska spela trummor.

Jag har anmält mig till höstens pysselträff i Ö-vik!
Snabbt som tusan ringde jag och bokade rum på vandrarhemmet oxå,
skönt att bo mitt emot pyssellokalen i år.
Jag längtar verkligen,
ska bli så kul att pyssla röven av sig en hel helg igen,
var alldeles för länge sen!

Ha det bäst alla!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Nu är det klart med datum för pysselträff. Den 11 september är det bokat, jag har uppdaterat Midscrapbloggen

/Hella

2010-08-04 @ 16:27:07
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0