Löööve!!!

Kan inte hjälpa det,
men jag är "hutlöst förälskad" i Magnus Carlsson!
Han är badå snygg och sjunger som en guuud!!!



Var  i Timrå och lyssnade på honom igår,
och måsta ju bara ta ett kort på honom...

=)

Ikväll blir det Roxette för hela slanten,
ska till goa Lars & Eva först och ha lite förfest,
ska bli sååå kul!!!

Jag älskar min rosa telefon,
bara för att den är rosa!
Men jag vill verkligen ha en iPhone...



Man har lixom lärt sig att man kan fejja via mobilen nu,
men det verkar mycket enklare med en iPhone,
så jag skulle vilja ha en iPhone...
Den är snygg oxå, iPhonen...

Kanske nån är tillräckligt hjärntvättad nu,
och ger mig en iPhone... =)

Ha en skön lördagkväll!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: jessica

Ja han är ju det,synd han svingar åt fel håll hahaha=)



kram

2010-08-08 @ 08:23:46
URL: http://jeslan.blogg.se/
Postat av: jenny

haha men du kan ju byta skal själv på iphonen finns alla färger även rosa ;-)

skaffa en iphone annelie så är du frälst sen :-)

2010-08-08 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0