Dåså!

Nu sitter den äntligen där!

Min efterlängtade tatuering.
Har inte vetat vad jag velat göra,
men barnens namn var så självklart
när jag kom på det!



Mamma är riktigt frän,
hon skulle följa med och hålla handen,
det slutade med att hon oxå gjorde en tatuering...

 =)

I kväll ska Thomas & jag gå på bio.
Känns som att det var 100 år sen sist!
Så det blev grönsakssoppa till middag,
då kan jag käka lite gotta till filmen.

Var på VV i morse,
såg riktigt illa ut efter sommaruppehållet...

=(

Men jag är helt inne på att ta itu med vikten igen,
så det känns rätt lugnt!

Ha en underbar kväll alla!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Tjusigt!!!!

/Hella

2010-08-19 @ 14:42:36
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0