Tårta!

Jo, nu har man ätit tårta i 3 dar, så nu är man nöjd ett tag...



Vi hade lite kalas igår, Björn, Ulrika och barnen kom, Farmor och farfar Åke, och farfar o farmor Ewa.
Ida fick en IggleyPiggley-leksak, som hon blev överlycklig för!
Den har hon sovit med inatt.

Så fick hon ett jättefint galonställ som hon vääägrade att prova!
Men hon tog snällt på sig jackan idag när vi gick på promenad och hon tyckte att hon var jättefin!!!
Tunikan hon fick har hon oxå på sig idag, och det var samma där,
hon tyckte hon var jättefin när hon klädde på sig!!!
=)

Loppisen i lördags var riktigt trevlig!
Det var inte så mycket folk som jag hade trott,
men det var trevligt att komma ut och träffa lite folk och surra lite...
Kommer definitivt att göra om det framöver!!!

Idag har Lotta och barnen varit här.
Det var så roligt att träffa dem efter så lång tid, pojkarna hade blivit så stora!!!

 

Vi fikade och tog en prommis, sen har banren sovit i omgångar,
har en somnat har den andre vaknat...
=)

Ida var väldigt intresserad av Freddie!



Som vanligt får jag ett jädra tryck över bihålorna och höger öga på eftermiddagarna.
Så en alvedon och en halvtimme på soffan blev det idag oxå, så trist...
 
Här är en blomma jag hittade en dag när vi gick hem från dagis.
Den är jättefin, men jag vet inte vad det är för blomma!



Hoppas tiden räcker för att pyssla lite ikväll, har lite kort att göra klara...

Nu ska jag ha puss-kalas med Ida!!!

Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för att vi fick komma!

Kan jag få några kort som du knäppte på barnen?

Du kan ju skicka till min email.

Kram!

2009-09-28 @ 22:08:03
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Michaela { Foto, Webbdesign m.m!

sv; jag har ju svarat på din kommentar förut och bad dig skriva till mig på msn gumman :)

2009-09-28 @ 22:44:50
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Michaela { Foto, Webbdesign m.m!

svarade på din kommentar här :)



http://anneliehojland.blogg.se/2009/september/stalldag.html#comment

2009-09-28 @ 22:46:09
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0