Strössel

Jodå, i kväll blev bullarna bakade!!!
Min underbare man svängde in och köpte jäst när han åkte hem efter jobbet, så jag kunde baka!

*Puss älskling*

Ida skulle oxå baka, (viktigt) och hon lyckades i ett obevakat ögonblick få tag på saltpaketet...
Mmmmm, jag fick kasta en stor del av degen, men det blev några bullar i alla fall... =)

Farmor och farfar Åke kom förbi och hälsade på ikväll!
Det var riktigt kul, och Ida blev överlycklig!!!
Hon bjöd genast in dem på sitt rum och skulle bjuda dem på mat!
I vanlig ordning så bjöd hon på strössel...
Det är hennes favoriträtt att bjuda på för tillfället...




Thomas bjöd på tacos ikväll, mums va gott det var!
Det är lite trist att äta när jag inte känner nån riktig smak eller lukt, men jag vet att det var gott!
Tack för middan älskling!!!

Hua, Ida gick in i tv-bänken och slog ögat idag, aj,aj...
Hon är inne i nån period när hon slår sig, ramlar, halkar, snubblar...
Hon växer väl förståss, och vi har önskat oss lite kläder till henne när hon fyller år.
Bättre att få det än att få massor av leksaker i överflöd tycker jag!!! =)

Nä, nu ska jag umgås med min man ett tag!

KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0