Så kan det gå...

...när mamma inte hinner med att vara överallt samtidigt!

 

Så här såg godisskålen ut när Ida hittade den.




Samtidigt fick Elin tag på ett dvd-omslag som Ida tagit ut ur fodralet...

 

Fick trevligt kaffebesök i dag av Chatrine & Larsa. Larsa va bussig och for och hämtade ut mitt paket med min nya lövstans. Så när de gått och barnen sov så satte jag mig och gjorde klart julkortet jag började med igår!




Så ville Ida att jag skulle fota hennes lilla Kitty. Och givetvis som den fotonörd jag blivit så fotade jag den med glädje!!!

 

Thi,hi,,, Ida kommer precis och är JÄTTEARG för att hon inte får ner fleecefilten i sin lilla handväska... Jag bad henne gå och få hjälp av pappa...

Nu looovar jag att inte blogga nå mer idag! Men jag har inte haft ork till så mycket annat idag och det har varit riktigt roligt att blogga så här mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0