Nostalgi...

 

Nykära och på väg på Halloweenparty!



Vad tuffa vi var bägge två när jag tänker tillbaka.
Dessa bilder togs några dagar efter vår första träff! Och så går vi på Halloweenparty tillsammans!!!
Sen flyttade vi ihop ganska omgående oxå... ;-)


Åsså några andra gamla bilder på oss...









*ÄLSKAR*

Fick precis mail om att mitt paket från Landstoken kommit! Ringde genast Statoil och skulle förklara läget; förkyld, har ingen bil, barnen sjuka, bla,bla,bla...
Behövde inte ens förklara då det var gulliga Nina som svarade! Så Thomas hämtar ut paketet när han slutar jobbet idag! Me Haaapy!!!
Nu tänker jag sätta mig och göra några kort, blir så pysselsugen när jag kollar runt på scraptjejernas bloggar. Önskar bara jag kunde göra lika fina saker...

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Maria Sjögren

Va fina nu är tillsammans..:)

2009-09-02 @ 16:32:24
Postat av: Irene

Hej vännen, hoppas ni snabbt krayr på er!!



klart att Nina är gullig, hon är ju min Ninis...



ha det så gott, kramar Irene

2009-09-02 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0