Kaffesugen!

Har precis satt på en panna kaffe. Konstigt att jag kaffesugen fast det gör så jädrans ont i halsen...
 Nu är vi snoriga hela familjen, men det är väl lika i de flesta familjer, bara man slipper svininfluensan så är jag nöjd. Igår kom farfar hit och var med oss, det var så mysigt! Ida och farfar tog en prommis till CityGross och handlade lite, sen tittade vi på "Rapshody in Rock". Jag är grymt imponerad av båda Robert Wells och hans sångare!!!

Tänkte visa några härliga  bilder som vi fotade förra veckan. Tror ni Fredde gillar att vara med på bild? JAAA!!!



*Första gången Fredde vill hålla Elin*

   

*Coolt att göra bilderna i olika nyanser*



*Far & son*

Måste visa en tråkig bild på en snygg blomma. Jag har köpt såna plastblommor till fönstret i v-rummet. Jag är jättedålig att vattna blommorna, och det är ett under att några blommor överlever här överhuvetaget...



Men vissa trivs i allafall, kolla här:



Nu är kaffet klart, så jag ska ta mig en kopp och lägga mig i soffan, snyta mig och bläddra i gamla tidningar. Barnen tittar på dvd,,, Ja, de får göra det hur mycket de vill idag... Dålig mamma jag är va? ;-)

Kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0