Inspiration!

Ja, det fick jag verkligen igår när jag var på tjejkväll på Colorama...
Efter att ha minglat, gått frågeslinga, fikat baguette, och kolla på massor av snygga tapeter så hade Sebbe en demonstration för oss hur enkelt det är att tapetsera med EasyUp-tapeter.
 Hade jag haft börsen med mig så hade jag köpt med mig tapeter hem på en gång... =)



Sen var det lottdragning, och det var massor av braiga vinster!
Man har aldrig haft nån tur i lotteri, så jag gick hem utan nån vinst...
Men det var en riktigt rolig kväll, kommer absolut att anmäla mig igen!!!

Idag har det varit full rulle...
 Lämnade Ida på dagis i morse, skjutsade ut Elin till mamma, sen for vi tre och handlade.
Jag shoppade en plommonlila ryamatta till vardagsrummet. Det blev sååå snyggt!!!
(fick ide´n av Helena som har inrett med lila hemma)
=)



Vi hann precis bli klar med all handling innan det var dax att hämta hem Ida. Sen skjutsade jag hem dem till mamsen, hon ska ha flickorna i natt.
Så åkte jag till Helena en stund innan jag rattade hemåt igen...

Hann vila en stund, laga middag och ta en dusch.
 Sen var det dax att gå på mitt första föräldramöte på dagis! 
*stort*
 Från att ha varit en av de minsta barnen på dagis så tillhör Ida stortjejerna på avdelningen nu!

Sen har det bara varit lugnt och skönt i kväll.
Vi tände doftljus, kokade te och kröp ner i soffan, sååå mysigt!!!
Så snart ska jag krypa ner och läsa en stund, imorgon ska jag ha en lååång och välbehövlig sovmorgon!!! =)
Sen ska jag hämta Ida och åka till stallet och titta på hästar...
*Öffa*
Men jag gör det för hennes skull...




KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0