Ingen ford på våran gård...

... men MUSIKPOLISENS buss står där på gräsmattan och drar till sig blickar.
Folk håller på att glo ihjäl sig när de går förbi här...



Idag åkte Elin & jag till Helena och pysslade när vi lämnat Ida på dagis. Som vanligt blir det inte så mycket pysslande för mig för att jag måste stansa, stämpla, mata barn, fika en god latte, osv...
Var genast sugen att scrappa när jag kom hem, och det gick faktiskt riktigt bra, Ida roade Elin så att hon skrattade hööögt! Och jag tror banne mig att hon sa MAMMA idag!!! Jo ,Thomas, jag är så läddsen, men hon sa faktiskt mamma...
Vi skulle ha börjat på babysången idag, men gissa om jag skämdes när jag upptäckte på eftermiddan att jag glömt bort det... Måste skärpa upp mig!!!
 
*skäms*


Idag blev jag uppringd av min nya arbetsgivare. Vi pratade igenom lite bra saker och så kom vi till det alltid lika jobbiga, löneförhandlingen... Jag tänkte att jag tuffar till mig, går det så går det, och det gjorde det! Jag fick väldigt bra lön! Eller så är det så att jag är värd det, bara att jag inte fattar det själv? =)

Måste få visa en bild på min älskade prins! Jag glömmer lixom bort att visa hur mycket jag älskar honom, men som jag sagt vännen: Jag älskar dig dubbelt så mycket som jag skäller på dig =)



På lördag ska jag och en vän ut i svampskogen.
Den här gången ska vi komma iväg, endast amputering av ben eller förmultnande fingrar är godkänd ursäkt för att inte komma iväg!!!

Sitter och småkikar på IDOL ikväll ,det är lite roligt ändå att se folk som inte har nån självuppfattning alls...
Nä, jag kan inte sjunga heller, och därför skulle jag ALDRIG anmäla mig till IDOL heller... Ha,ha...

En liten go bild på mina töser när Ida skulle hjälpa Elin att dricka vatten en morgon...



*ÄLSKAR*

I morgon kväll ska jag på tjejkväll på Colorama.
Det ska bli kul att se vad de har hittt på för roligt för oss!
Kul att komma ut på nåt i allafall!

Ha en skön kväll!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja nu kan inget stoppa oss, mot svampskogen....

2009-09-10 @ 13:12:43
Postat av: Anonym

Nu kan inget stoppa oss :) MOT SVAMPSKOGEN.......

2009-09-10 @ 16:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0