3 år...

Ja, tänk att det är 3 år sedan man stod på arlanda och blev fru Höjland...



Just vid den här tiden satt vi i en bar och drack öl.
Oxå smsade jag med en kompis som hade fått sin mob nedspolad i toan av sitt svartsjuka ex.
Samtidigt som jag var världens lyckligaste blev jag lite ledsen för hennes skull...
*skitgubbe*

Sen gick vi upp på hotellrummet som hade zebrarandiga väggar och sov nån timme innan det var dax att checka in. Så for vi iväg på en underbar bröllopsresa till Lefkas...

Så har det gått 3 år, vi bor i vårt lilla hus, har fått två underbara döttrar, vi har haft våra ups & downs, men insett att ingen annan vill ha oss, så det är lika bra att fortsätta hänga ihop...
*fniss* 

Jag har myntat ett riktigt bra ordspråk:

Jag älskar dig dubbelt så mycket som jag skäller på dig!
(only for Thomas)




När han kom hem från jobbet idag så överraskade han mig med en jättefin blombukett!
En riktigt härlig höstbukett med min favoritblomma i, gerbera!
Jag blev så glad!!!


Var nere på stan och åt bröllopslunch med Chatrine idag.
Vi lyxade till det med en chinalunch, och gud så gott det var!!!
Efter lunchen strosade vi runt i några butiker, så kom jag på att jag MÅSTE åka på ICAmaxi och köpa ett ljusfat... Ja, det måste ske på en gång, tänk om de skulle ta slut!!!
Så vi slängde oss i bilen och rattade mot Birsta.
(Fanns typ 50 fat kvar...)

Så bar det av till dagis för att hämta hem min "lilla ängel"...
Min "lilla ängel" har lixom ändrat beteende ganska rejält sista dagarna...
Härom dan smällde hon till mig i ansiktet så brillorna flög lååång väg...
Idag bet hon mig i ryggen när vi höll på att busa!
-Men sluuuta mamma, får jag höra typ 30 gånger om dan...
*suck*

I morgon ska vi ha en shoppingdag i Birsta med Helena!
Det ska bli mysigt att strosa runt där i lugn o ro.
Ska försöka komma ihåg att köpa burkar så jag göra Lenas beställning klar nån gång.

Så har jag hittat en blogg som är sååå rolig att läsa!
Jag har skrattat i kväll så att jag har ont i magen, för hon skriver så himla roligt!
Kul med såna bloggar, har rensat bort några bloggar från mina favoriter för de har blivit så hiskelit tråkiga att läsa...

Ska banne mig köpa hem en flaska vin i morgon och laga en god middag åt oss!
Thomas jobbar hela helgen, men vi kan ju mysa till lite granna i allafall!!!



Så vill jag gratulera fam. Ahlmqvist/Hellberg som fått sin lilla son nu!
Hoppas vi får se det lilla underverket snart!!!

KRAM!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0