TrippTrapp...

Så är lördagkvällen nästan slut...
 Igen...

Dagen har gått fort, som allt annat i mitt liv, =)
FORT gick det att smaka i sig glassen jag köpte förut idag!
Och fasen vad god den var!
Den var skitdyr,
men jag kommer defenitivt att köpa den igen!!!

Imorse satt jag och läste tidningen.
Första annonsen mina ögon fastnade på var en TrippTrapp-stol.
Vi har nyligt pratat om att köpa en sån i julklapp till Ida, men de är ju svindyra nya!!!
1700:- för en stol är liiite väl häftigt tycker jag...



Jag tänkte att jag chansar och ringer,
men den är väl borta sen länge...
Till saken hör att de råkat skriva en nolla för mycket i telenumret,
men det klurade jag ut serrni´!!!

Och den fanns kvar!

Jag var den första som ringt,
så alltså var det nog bara jag som klurat ut det där med numret???
 =)
Så i morgonbitti när jag kommer hem så åker vi och hämtar den!!!

*Me happy*

Passar på att hälsa på Lena då oxå,
det är ju så sällan man åker neröver tyvärr...
Skulle vilja hälsa på en annan vän oxå,
men det verkar som att hon har annat att göra i livet,
 än att vara kompis med mig just nu... =)

I kväll var jag bjuden på en pysselträff.
Men eftersom jag jobbar så kunde jag ju inte gå...

Triiist!!!

Men jag laddar för pysselträffen i november i stället,
då ska det pysslas för heeela slanten!


Spar denna skiss som inspiration!

I veckan ska jag flyttstäda mamma & pappas lägenhet.
De ställer upp så mycket och hjälper till med barnen,
så det kan jag göra för dem istället för att de ska betala en dyr flyttstädning...

Det är när jag är borta från min underbara man och älskade döttrar
 som jag inser hur mycket jag verkligen älskar dem!!!

JAG ÄLSKAR ER MEST I HELA VÄRLDEN!!!

Kommer snart hem och pussar på er!

Dröm sött allihopa,
det ska jag göra!!!

KRAM!!!






Kommentarer
Postat av: Jessica

Mm vi kan väl kalla det en stor kris i äktenskapet typ=( it sucks

2009-10-26 @ 15:42:07
URL: http://jeslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0