Huvudvärk...

Nu har jag haft huvudvärk och ont i bihålorna i ung en veckas tid...
Varenda dag äter jag alvedon...
Känner mig trött och grinig, men ska orka med allt ändå,
vara en glad och go mamma, fixa allt här hemma, laga mat,
 plocka, plocka, plocka, tvätta, städa...
Det gör ju inte saken bättre att jag är vaken på nätterna heller...
Ja,ja, ingen ide´att klaga egentligen, det blir ju ingen skillnad ändå...

Igår köpte jag en overoll till Elin.
Nu känns det som att jag är klar med alla inköp av vinterkläder.
Det är bara jag själv som behöver en vinterjacka,
men det behövs inte än på ett tag,
så varmt som det fortfarande är! =)
Åt en jättegod kycklingsallad till lunch på cafe´Charm.
Det var längesen man var där, men det var precis lika bra som alltid!!!

Ikväll bakade Ida och jag en pizza till middag!
Det var så mysigt att dona tillsammans,
annars är vi ofta ovänner nu för tiden.
Hon ska inte sova, inte äta, inte nåt vill hon, puh...

I morgon ska jag jobba... =)
På förmiddan ska vi på utbildning, kul att komma ut på lite sånt igen!
Igår var jag på ett möte på en till plats där jag ska vika vid behov.
Blir lite knöligt att få till alla tider, men det ska nog gå...

Ikväll ska jag bara ta det lugnt,
har hållt igång precis hela dan!
Städat,
 tvättat,
diskat,
 handlat,
vattnat blommorna,
 vikt tvätt,
lagat mat,
 hämtat o lämnat på dagis,
 rensat bort sommarblommorna,
bla,bla,bla,bla,bla....

Förlåt för ett skittråkigt inlägg, men jag behövde få skriva av mig...

KRAM!!! 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ibland vill man bara åka långt långt bort=) o komma tbx som en glad mamma och fru..

2009-10-02 @ 14:50:22
URL: http://jeslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0