*Avis*

Ja, riktigt avis är jag på alla goa  scrapvänner som varit på mässa i Gävle idag...
Fast samtidigt har jag verkligen njutit av att få mysa med familjen idag efter ett dygnspass på jobbet!
Jag trivs jättebra på mitt nya jobb,
och hoppas att J och de andra assarna kommer att trivas med mig... =)

Stter just nu och laddar inför kvällens rollspel...
Vi ska lösa en mordgåta, käka middag och ha ROLIGT!!!
Jag har fixat motorcykelkläder, hjälm och försökt repa in min roll så gott det går... =)
Barnen är på Alnö och Ida var så lycklig när hon skulle åka dit!
Puss & kram, häjjdå mamma o papp!!!

Nä, nu kom vår chaufför,
ha en underbar kväll allihopa!!!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vi hade en kanon dag igår men det hade varit kul att haft dig med vännen.

Hoppas att er kväll blev underbart kul.

Kram!

2009-10-04 @ 08:11:49
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kör ni för rollspel? Ska du vara en Hells angels? ;P

JÄklarns vad det blev handlat igår!! Tråkigt att du inte kunde följa med...



Kram!

2009-10-04 @ 12:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0