Tiden räcker inte till...

Vill blogga oftare, men jag hinner verkligen inte...

=(

Har så mycket annat skoj som upptar min tid.
Jobbar, myser med barnen, pysslar när jag hinner,
var på Hellas URMYSIGA pyssel träff förra lördan!
Det är så roligt att träffa andra lika pysseltokiga brutor som jag... =)

I helgen blir jag solo med barnen,
The MusikPolisers drar norrut och rockar heeela helgen.
Få se vad vi hittar på att göra på fredan,
På lördan kommer Linda hit en sväng,
vi ska pyssla lite, kuuul!

I morgonkväll ska vi åka och bada med barnen igen.
Det var verkligen mysigt sist,
så vi gör en repris på det
eftersom T är borta i helgen...

Idag var jag till tandläkaren med Ida.
Vi hade pratat mycket om det,
att vi skulle dit och titta på hennes fina tänder
och räkna dem,
men när vi kom in skulle hon inte alls visa tänderna,
för det tyckte hon inte att hon behövde...
Men med lite trix (en tandborste) så gapade hon stort!
Det var en kompis till Thomas som vi var hos,
hon kallade flickorna för lill-Thomas och lillThomas,
jag som tycker Ida är så lik mig! =)

Thomas & Stefan sitter nere på kontoret och skrattar gott!!!
Har aldrig förstått att det kunde va så kul att hålla på med bokföring... ;-)
Får nog börja plugga matte i allfall...

Ha det bäst!!!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men gud matte som är så tråkigt=) Måste nog säga att det finns nog inget tråkigare ämne..Kramis

2009-11-11 @ 08:50:11
URL: http://jeslan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja han har flyttat ut och bor på verkstan=) Där passar han bra haha,det underlättar väldigt mycket att må bra ja det är sant.Hoppas bara att det fortsätter och att det inte kommer massa backar på vägen.

Kram

2009-11-12 @ 10:31:05
URL: http://jeslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0