Tänd ett ljus...

Finns det nå mysigare än att tända massor av ljus när det blir höst och mörkt ute???
Näe, jag tror banne mig inte det...

cid:_1_081CB91C081CB1E4003DB31FC12575C2

Sitter och är lika glad och överraskad nu
som jag blev idag när Hella ringde och ville komma förbi...
Med sig hade hon en KAOS-award!!!
Till mig!!!!
Jag fick en sån!!!
Det hade jag aldrig trott att jag skulle få!!!

=)

Så nu ska jag göra klart mina beställningskort,
sen ska jag göra mina 3 KAOS-awards som jag ska ge vidare!!!
KUUUL!!!

=)

Nu har jag gett upp tanken på att få en fin blogg.
De som erbjudit sig att hjälpa mig gör det inte,
själv kan jag inte, jag har försökt,
trust me!!! 
Så nu får den se ut såhär...
 ;)

I kväll somnade flickorna relativt tidigt...
Kl 21 sov de bägge två.
De har varit stökiga och inte velat sova nån av dem på ett tag nu,
så det är riktigt skönt att de somnade i kväll.

På fredag är Ida ledig från dagis,
så jag tror jag ska åka ner på Kulturmagasinet med dem,
 fika, låna lite böcker och leka lite...
Ida är så förtjust i boken om "Emma tvärtemot"
så jag ska se om jag hittar några Emma-böcker att låna...




Jag har beställt en ny telefon...
En rooosa!!!
Ja, jag vet att jag är löjlig,
men jag gillar rosa,
JA, det gör jag!!!
Moaha,ha,ha....




Men den skulle ha kommit i måndags...
Vette katten varför den blivit försenad, jag vill ju ha den nu!!!
Ja,ja, bara att vänta...

Det är dax att skriva handlingslista inför storhandlingen på fredag.
Vilket underbart Svenssonliv man lever...
Det är bara hunden som fattas,
annars kör vi hela paketet,
trängs på Willys med alla andra mammor som fått barnbidrag,
bunkrar blöjor och välling,
handlar fredagsmys,
men jag klagar inte,
tvärtom,
jag älskar mitt liv jag lever med min härliga familj!!!






Bäst att börja skriva innan jag blir för trött!!!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Roosa är fint,fast nästa gång ska jag nog köpa en liiila,börjar bli lite less på min rosa nu=) haha

2009-11-19 @ 08:42:01
URL: http://jeslan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Oh oh glömde http://www.bloggdesign.nu

Klarar tom jag av,bara att ändra stilmallen=)

Kram

2009-11-19 @ 10:45:17
URL: http://jeslan.blogg.se/
Postat av: Malin/majamelon

O så fiiin telefon =D Min lillasyster har en likadan som hon är toppnöjd med ;)



Kram!!

2009-11-19 @ 13:01:04
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Jenny

meh det är ju precis en sån jag köpte :-) den rosa jag är helnöjd med den lagomt krånglig för min del :-)

och jag gav också upp med designen jag hittade en gratis på nätet säkert hur många som helst som har den men nu får den vara så ;-) kram jenny

2009-11-19 @ 15:56:49
URL: http://jennyslillahemlis.blogg.se/
Postat av: Irene

Hellu, jag har en likadan sedan nån månad, måste bara säga att de rosa öronsnäckorna som hör till headsettet är ju bara sååå kaxiga!!! '=)

2009-11-19 @ 20:56:10
Postat av: Michaela - Foto & Bloggdesign

har också en sån rosa :)

beställde min i måndags förra veckan men den kom igår :) är väldigt nöjd med den och det vet jag att du också kommer bli Annelie :) ^^

2009-12-16 @ 22:18:24
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0