Spelänka...

Sitter här och väntar på att Elin ska vakna...
Thomas har åkt till Östersund och ska spela i helgen,
och Ida är hos mormor...

Jag är så tacksam att jag har mamma!
Hon ringde och undrade om hon fick låna Ida i helgen!
Så skönt att hon vill vara med barnen,
och att det inte är jag som ska be om barnvakt jämt.
Vi blev bjudna på kaffe och smörgåstårta när jag åkte dit och lämnade Ida.

MUMS!!!

Igår kom vi iväg och badade i allafall.
Vi tycker alla att der lika roligt,
så det kommer att bli oftare framöver!
Få se om vi kommer iväg med Jennsa och kiddzen oxå,
 vore jätteskoj!

Vette katten om jag håller på att bli förkyld...
Känner mig trött, trött, trött...
Igår somnade jag nog i samma stund som jag la mig i sängen,
och sov till kl 8 i morse!

Gud vad jag älskar SPOTIFY!
Det är sååå kul att kunna på vad man vill när man vill!!!
Undrar om man någonsin kommer att köpa en skiva igen...

Hua, vad jag saknar Thomas när han är borta!
Vi hann ju i allafall träffas en stund i hallen i morse. =)
Hoppas vi hinner ses en stund på söndag oxå!
JO, vi är gifta och bor tillsammans,
men det har fallit sig så att vi inte ses så ofta...
Fast det kanske är bra...
Hur som helst så älskar jag honom så otroligt mycket!!!



Ha en underbar helg!

KRAM!!!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Mohaha ja vad fan är alla så rädda för? Okunskap much?



Synd man inte va upp till ösd,hade vart roligt att höra musikpolisen=)

2009-11-14 @ 08:57:08
URL: http://jeslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0