Bullbak...

Fy fabian vilket trist väder det var igår...
Tjejerna och jag hade en lugn mysmorgon,
sen satte vi igång och bakade bullar!

Jag fick mig några goda skratt när Ida fejjade på med sin dag...
Hon smakade, bakade, penslade med smör,
smakade lite till...
Men hon fick ihop 6 små bullar i allafall!
Så när papsen kom hem så bjöd hon honom på kaffe & bulle!

=)

I natt har jag legat vaken och hostat, hostat och hostat...
Fattar inte varför man inte kan få hosta på dagen för,
så man kan sova på natten...
Jag snorig oxå, men känner mig inte sjuk...

Ute är det grått & trist idag med,
 man ser knappt ner till vägen.
Känns inge kul alls att gå ut när det är sånt här väder.
Jag vill hellre ha snö, så det blir ljust och fint ute!!!

Elin ligger i puffen ock kollar på barnprogram,
så jag ska bädda ner mig i soffan med en stor kopp kaffe och bläddra i ST.
Fattar inte varför man prenumererar på den egentligen,
den blir bara tunnare hela tiden!
Tänk va mycket scrapsaker man skulle kunna köpa för de pengarna...

Har beställt Magnolias vår-kit nu!!!
Trodde att jag beställde från hÄnglar & stÄnglar,
ni ser, jag har full koll på ingenting, ha,ha...
Ja,ja, tror de stämplarna är lika fina!

Ja, kaffe och ST var det....

Ha en underbar vecka,

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Malin/majamelon

Ooo läste jag nya stämplar?! ;P



Krya på dej!!



Kram!

2009-11-16 @ 13:19:29
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0