En vanlig onsdag...


...som började med ett besök i Birsta. Handlade lite mat, och åkte på plantagen och köpte smultronplant som Ida ochjag ska plantera. Åsså blev det penseér som var sååå fina! Så det blir lite somrigt här oxå...
Åkte hem och grejjade på lite ute, klippte lite buskar och plockade spik sen utbyggnaden. Mia kom förbi så vi gick in och kokade lite kaffe och surrade om alla dårar som kör 70 på vår lilla väg. Tänker de inte på att det finns barn här alls??? Det börjar bli ganska många barn på gatan nu, så nåt måste göras åt dessa fartdårar...

På eftermiddan åkte Chatrine och jag och barnen på Barnens hus och hämtade en gungställning som farfar Åke hade varit och köpt åt Ida idag. Ida skulle givetvis gunga på en gång, men jag hann inte skruva ihop den så jag får göra det  i morgon när hon är på dagis. Det funkar för henne att äta nu, och svullnaden på läppen har lagt sig riktigt bra, så imorgon får hon gå och räjjsa av sig lite.  Själv ska jag till optikern och beställa linser. Nu fåre f-n i mig vara nog med kladdiga brillor... Chatrine höll på att skratta ihjäl sig idag när jag skulle lukta på en handcreme... Gissa om det vart kladdigt på brillorna???Gjorde samma sak i Gävle, skulle lukta på balsamvinäger... Sen är ju Ida ganska snabb att rycka tag i brillorna när hon får tillfälle...

Elin har börjat smaka ersättning. Jag anar attjag inte har tillräckligt med mat åt henne. Hon vill äta precis hela tide, och kommer aldrig till ro nån längre stund när hon somnar. Men när hon får ersättning så sover hon gott, länge. Och det känns helt ok för mig. Jag tycker det känns rätt skönt att inte behöva sitta med henne vid bröstet hela tiden.

Ha en skön kväll!!!




Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

Hej gumman :) det är väl så som det är, själv då?

ne jag är inte där nå nu mera för vi är inte tillsammans längre, hälsade på barbro och amanda i helgen bara :)



ja jag vet inte, har massa betalbloggar som jag måste göra klart först isofall :) kramar!

2009-05-06 @ 22:44:49
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0