AJAX!

Hur är det möjligt... Du doftar sååå underbart, jag vill känna din lukt hela tiden... Min älskade flaska AJAX med naturlig tallbarrsolja!  Nä, jag är nog inte riktigt klok, men jag har blivit kär i en flaska AJAX... *fniss* Ni som inte provat den, gör det! Sen kommer ni oxå att vilja städa hela tiden! :-)

Bestämde mig idag för att ha en lugn hemmadag med Elin. Thomas for på dagis med Ida, så vi låg o mös till klockan var halv 10 nästan. Sen satte jag igång och städade... Elin jollrade på i sin vagn, pi babygymmet, och sov där emmellan. Ja, tanken var att det skulle bli en lugn dag, men det blir ju inte alltid som man tänkt sig... Huset behövdes verkligen städas, så det känns riktigt skönt nu när alla golv är rena!

Det blev en liten repa nere i källaren oxå. Var bara tvungen att städa bort allt skit efter de installerade bergvärmen åt oss. Skulle bara gå upp o titta till barnen och byta dammsugarpåsar, så hamnade jag här... Ja,ja, jag har hela natten på mig att städa klart!

Skickade iväg de sista 4 morsdagskorten idag, vilken ruljans det blev på såna! KUL!!! Så nu är det bara våra egna mödrar som jag ska göra kort till, få se vad jag hittar på för skoj åt dem. Men ingen av dem ska vara hemma på morsdag... Får väl uppvakta dem nån dag innan eller efter och fira morsdag själv för jag är ju faktiskt oxå mamma!

Blev inbjuden till en pysselkväll nästa fredag och det ska bli sååå roligt! Ska ta med mig lite vin oxå, få se om fantasin sätter fart om man tar nåt glas, eller hur det blir... Hi,hi... Skulle behöva inspiration till ett 40-årskort jag ska göra snart...

Elin äter gröt till lunch nu. Hon tycker det är riktigt gott, och blir arg om jag inte är tillräckligt snabb med skeden. Det är så skönt att det funkar så bra med henne! Ida är i sin värsta trotsålder just nu! Det är nej-nej-nej till ALLT!!! Vi bråkar om allt hela tiden! Det är lite påfrestande, jag känner mig alldeles slut när hon lagt sig på kvällarna... Men det blir väl bättre, det är värst de 18 första åren har jag hört...

Igår gjorde vi ett riktigt klipp på BAUHAUSE (eller hur det stavas) Vi skulle köpa en högtryckstvätt och fick tag på en värre variant än vad vi tänkt oss från början, till samma pris som den lilla vi hade tänkt köpa. :-) Jag lyckas sällan göra såna klipp, så jag var så nöjd när vi åkte hem!

Nä, huvva, nu börjar jag känna mig trött, ska göra ett sista ryck i källaren innan John Blund kallar!

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Margona

Haha ja jag märker de nu att jag har kommit in i den världen:P haha! Hinner inget just num men de blir nog bättre.



Allt bra med er?:)

2009-05-28 @ 11:53:09
URL: http://annamargonarensbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0