Proosit...

Fasen, fasiken, skit oxå! Jag som sett fram emot scrapträffen igår, oxå går jag o blir förkyld!!! Det är väl så jädrans typiskt så det är inte sant... Nåja, jag hoppas att tjejerna hade det tråååkigt, he,he... Närå, de hade det säkert jättekul!

Hua, det känns som man är nybörjare, kommer inte ihåg när jag bloggade sist. Vi har hunnit ner till stockholm o bytt bil, vi växte ur passaten tyvärr. Så nu är vi ägare till en Cheva transport, inte drömbilen precis, men vi hade inte så mycket val just nu om vi ska få plats hela familjen med vagnar o packning.

Förr-förra veckan var Thomas pappaledig, så jag fick vila upp mig ordentligt! Fredde var hos farmor, och Ida hos mormor, och Thomas tog hand om Elin så jag fick ta det lugnt, och det behövdes kan jag lova. Vet inte hur länge jag orkat annars, tröttheten höll på att ta kål på mig! Vi har även gjort några små förändringar i vårt liv, så nu känns det mycket,mycket  bättre!

Igår fylder Ida 1 1/2 år! Min lilla, lilla tös, som blivit så stor! Nu för tiden är hon mest vidrig, vill inte, kan inte, ska inte, nej, bläää... Hon lyssnar inte, hon sparkas, bits, och är allmänt trotsig. Det är ju så att jag riktigt längtar tills 3-års-trotsen...
I början av förra veckan fick hon falsk krupp, och blev förkyld. Det blev några jobbiga nätter, men nu är hon bättre!

Elin är snuvig och täppt i näsan, lillsnuttan, så det är rena rama snorhuset här för tillfället. Snor sugen går varm kan jag lova, vad gjorde man utan den???
Hon blir förresten 2 månader idag, vart tar tiden vägen?

Lääängtar tills våren kommer så jag kan vara ute o promma på dagarna. Är så trött på snö, snö, snö... Man blir ju lite gladare när solen dyker fram oxå, i alla fall jag!
Nä ,nu ska jag gå upp o måla en stämpel, har scrappat lite i veckan, och ska börja lite nu oxå. Bilder kommer sen!
Ha det gott allihopa!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ni skulle ha köpt en skåobil näär ni endå höll på..=)

Ingen bild på skönheterna?

Kram!

2009-03-23 @ 12:26:29
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Helena

Tråkigt att du inte kunde komma igår.

Träffen var jättetrevlig.

Det blir fler tillfällen och då kan du säkert vara med.

Skönt att du fått vila lite och även om det inte riktigt känts så idag så går vi mot ljusare tider nu.

Sköt om dig!

Kram

2009-03-23 @ 17:11:09
URL: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0