Lördagkväll & solo!

Min stora kärlek i livet har åkt till Ljusdal för att rocka bönderna under bordet ikväll! Hualigen vad jag tycker det känns tomt när han inte är hemma!  O Herregud vad länge sen jag var ute och lyssnade på dem känns det som. Får ta igen det till sommaren, kanske man kan unna sig en kall god öl då oxå! Fy vad jag blev sugen på öl nurå...

Har haft en toppenmysig dag idag. Tog med mig tjejerna o for till Gnarp i morse. Ja, än hur konstigt det låter så var det mysigt att åka till Gnarp, ha,ha... Träffade min goa vän Carina och hennes kiddz  först. Vi blev bjudna på lunch, och vi satt o pratade sånadära bra tjejsaker som bara tjejer kan göra... ;-) Synd att vi träffas så sällan gumman!

På eftermiddan åkte vi vidre till Lena & Kent. Där blev vi bjudna på middag, snacka om att vi haft tur idag, ingen matlagning alls... Gav Lena ett kort eftersom hon fyllt år,( men inte sagt nåt) den lilla maran... Mysiga färger att pyssla med, och jag älskar stämpeln! Måste köpa nån Sarah Kay-stämpel när jag får råd framöver!!!



Lämnade ett kort till min andra vän Lena som gått o gift sig utan att säga nåt! Vicket sätt va? Thi,hi, skojja bara, så gjorde vi med, gifte oss i all hemlighet på Arlanda innan vi åkte till Grekland. Åh, vad härligt det var, vilka minnen som dyker upp!



Jag tror att soffan ropar på mig nu: -Kom hit o lägg dig Annelie, och ta gärna med dig nåt smarrigt o tugga på oxå!!! Ja, jag hörde rätt, så jag måste gå nurå!
Ha en trevlig kväll allihopa!

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Så fina kort! Jag tar gärna fler pysseldagar, bara att säga till. Än så länge är man hemma på dagarna.

/Hella

2009-03-08 @ 10:48:02
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Vicki

Ni verkar ha haft en bra dag!!! Mysigt att bli lite ompysslad och slippa laga mat en dag.



Vicki

2009-03-08 @ 11:17:01
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0