Ett snabbinlägg...

...innan jag går upp och sooover!
Min älskade lilla Elin har hållit mig vaken hela natten, grymtat o donat på, men inte skrikit som hon brukar? Kanske hon bara var sällskapssjuk, vad vet jag? Trött är jag i allafall, och tänkte försöka somna en liten stund om Elin sover...

Gårdagen var så härlig! Var till Helena och pysslade lite. Eller pysslade, jag stansade o stämplade som en toook! Jag är så tacksam för att jag får greja på, och hoppas innerligt att jag kan åtgälda det på nåt vis snart! Men fasen, kom kom på att jag inte ens stämplade motivet som jag ville stämpla från början egentligen... :-( Ja,ja... Tack Helena för en trevlig dag!

Hämtade sen hem lillmonstret från dagis, sen hade jag faktiskt en skön eftermiddag. Mamsen var med flickorna så jag fick sitta i lugn o ro på internet o leta reda på de vackra blommorna jag så länge velat ha... Och jag hittade dem! Jag är så nöjd! Super mamsen att du var här, tack!
Efter middan åkte Thomas & jag och handlade mat o pellets utan kiddzen, och vilken märklig känsla det var! Man ju mamma dygnet runt annars, och så var man solo 1 timme, det behövdes kan jag lova!

Vi är bjudna på kalas på söndag, så jag har knåpat ihop ett grattiskort i dag.



Sen tänker jag inte göra så mycket mer, måste börja tänka på mig själv lite bättre och inte stressa upp mig över allt som ,måste göras... Jag försöker hela tiden, men det är svårt. Jag hatar verkligen när det är rörigt överallt, disken hopar sig på bänken, och tvätten ligger i drivor... Jag hatar det! Men som sagt, jag försöker att tänka bort det, na,na,na,na,....

Imorgon är jag bjuden på lunch, känns lyxigt värre att gå ut och käka, kommer inte ihåg när det hände sist... Ja, man har väl varit på McDonalds på Birsta City, men det räknas inte tycker jag. Så ska jag hämta fotot på elin, hoppas hon är med i tidningen på lördag, kortet blev så jättebra!!!

Lägger ut två kort jag jort oxå... Är kär i turkost!!!

 

Nu så är mitt snabba inlägg gjort, så

SII JOO!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack själv för en mysig pysselstund.=)

Vi får träffas fler gånger så får du stämpla upp det du missade igår.=)

Kul att du hittade blommorna.

Turkost,brunt och rosa är mina favotitfärger så jag gillar verkligen dina kort.

Hoppas att du får sova i natt.

Kram/Helena

2009-03-05 @ 19:20:29
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Helena

Jättefina kort!!! Nu fick jag prestationsångest igen.

/Hella

2009-03-06 @ 06:21:21
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0