Efterlysning...

Jag har fått en förfrågan om jag kan göra ett kort med en älg på...
Är det nån som vet var man kan köpa en älg-stämpel???

Här kommer några kort från när vi var och matade fåglarna i Sidsjö. Ida matade sig själv oxå, tur att vi hade färskt bröd. Man får vara med på bild fast man är ful så jag lägger in en bild där jag är med oxå...

   

Här hemma är det gnälligt som tusan. Ida har haft feber i två dagar, och hon gnäller heeela tiden. Sen är det nej, nej,nej, till allt! Utom till glass, det är hennes nya "måste" i livet. När vi var på väg hem från dagis i torsdags så snubblade hon och skrubbade upp sin lilla näsa. Som om det inte vore nog med att hon dagen innan blivit riven på kinden av en hund... Då var det ttur att vi hade glass hemma, för det var det enda som blev glad av. Som tur är syns det inte så mycket idag i allafall.



Elin är rosslig i halsen. Hon hostar så hon kräks lillstackarn! Och nätterna är lik, nässugen går varm! I natt var hon vaken mellan 3-6, jättepigg och jätteglad! Pratade på som bara den... Så jag har känt mig lite mosig idag.



Det blev en prommis ner till apoteket på f.m. Jag hämtade ut vaccin till Ida. 561:- för en spruta!!! Sen ska hon ha en till om 2 månader, och den kostar lika mycket! Shit vilka priser va?

På e.m pysslade Chatrine o jag lite. Jag hinner aldrig göra så mycket, för det är nåt annat att göra hela tiden känns det som. Men det var mysigt ändå, vi surra lite skit och fikade oxå. Och i kväll blev mitt första kort med Rolf Lidberg-stämpeln klart! I LOOOVE!!! Stämplarna är verkligen jättesnygga!!! Kortet är enkelt och inge märkvärdigt, men sååå läckert! Allt material är från SCRAPPERS!



Igår for vi på en liten tur med kiddzen. Vi körde runt mot laggaberg o tittade på hästar. Ida var jätteimpad, Fredde tyckte det var skittråkigt o ville åka hem, och Elin sov. Pappsen o jag satt fram, höll varandra i handen, och njöt av vår lilla familj, hi,hi...
I lördags var vi på TandooriHouse o käkade. Det var så himla mysigt att få sticka iväg bara vi två. Mamma var här med barnen. Jag ammade Elin alldeles innan vi skulle åka så att vi skulle kunna vara borta så länge som möjligt. :-).
Vi avslutade vår myskväll med att svänga in på CityGross o köpa en bal billigt toapapper, snacka om att man är en romantikdödare... Men va fasen, man måste ju gå på toa oxå...

Snart är det påsk. Jag blir solo, grabbarna drar till fjällen och spelar. tors-lör. Så det blir en lugn o stillsam påsk. Skönt, jag tycker inte att det är så mycket att "fira" egentligen heller. Klart det är kul med lite påskris och påskägg till barnen, men sen kan det vara för min del. Tråkig jag är va?
Några kort har jag hunnit med i min ensamhet när barnen lyckats sova eller vara lugna samtidigt en stund...

 

Har gjort 2 grattiskort oxå. En beställning och ett kort från oss som vi la trisslotter i.

 

Jag skäms för att jag sällan kommer ihåg att vattna våra blommor, så jag blev väldigt paff när jag skulle vattna igår och hittade denna novemberkaktus på kontoret... Kan även tillägga att våra orkideér och vår saintpaulia blommar. Så jag är bevis på att man inte måste ha gröna fingrar för att blommorna ska trivas, det räcker med massor av kärlek och lite, lite vatten nån gång per år, hi,hi...



Nä, nu ska hängtutta-Annelie hänga tvätt innan det är ammnings-dax igen.
Ha en trevlig kväll!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jobbit att ni är sjuka, nu är Bon frisk ivarjefall.

Nån doktor som håller koll på Elin? Du vet väll att det är oftast storesyskon som går på dagis som lättast smittar sina småsyskon med rhvirus.

Så ifall ni inte kollat med nån doktor så gör det.

Bon som oxå är "vinterbarn" var sjuk typ varannan vecka när han var plutt, vi var hos våran sjuksyster flera gånger för det fanns ju alltid en risk.

Helst när de hostar så de nästan går åt.

Bar Bon i bärselen mest hela tiden när hade det som jobbigast med hostan.

Saknar er så nu får ni skynda er att bli frisk fort!

Kram!

2009-03-30 @ 21:33:17
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh,söt ungar)

2009-03-31 @ 07:09:15
URL: http://lindayeei.blogspot.com
Postat av: Anki

Hej

Kolla in länken. Panduro har älg stämplar på rea för 20 kr



http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wtggtf#/page8/

2009-03-31 @ 10:30:50
Postat av: linalotta

Hej hej...mäh det va som tusan så du hittade lappen!! Det gör inget, jag är ju som sagt inte heller snabbast istan!! Krya på er allahopa!! :)

2009-04-01 @ 08:01:35
URL: http://www.linalottascrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0