Bildinlägg!

 En dag tänkte vi knäppa ett gulligt kort på systrarna Höjland som vi kunde skicka till släkten... Tänkte vi ja... Så här blev resultatet...

 Vad tycks???

Sen är det några blandade kort på töserna, En dag var Ida och jag ute och spelade bandy på gården. Gud vad hon tyckte det var roligt! Hon var så stolt när hon lyckades träffa bollen med sin lilla klubba.

       

Ida älskar att ligga i babygymmet med Elin. Och Elin älskar när Ida lägger sig där med henne!

 

Åsså lite scrappande har det blivit, blir aldrig riktigt nöjd, men jag älskar mina nya hÄngla-stämplar!!! Ska scrappa lite i morgon, det kliar i fingrarna nu...

   

Ida gillar att smaka på frukt, inte äta, bara smaka... Så här ser det ut i vårt fruktfat nu för tiden!



Dagen har varit lugn, har haft min lilla papegoja i hasorna heeela dagen. Det ska bli skönt att hon ska gå på dagis och få springa av sig lite energi i morgon. Jag är bättre i förkylningen, så är det fint väder blir det en prommis efter lunch. Nu skäms jag, jag skulle faktiskt gå ner och framkalla kort, så det är bäst att jag gör det innan Elin vaknar och vill äta.

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Malin

Å söt-töserna hihi=) Vet du att Ida är rätt lik dig ser jag på en del kort! jädraranamma =)

Stämplarna har kommit och jag har provstampat allihopa!! Men jag ska inte lägga in dom i shoppen förräns på onsdag tidigast!

Förresten så saknade jag dig på träffen igår!!



Kram!

2009-03-23 @ 22:23:01
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Irre Virre

Hej hopp i lingonburken....



Vilka söta kort, säväl på tjejjerna som kort'korten.



Efter ännu en sömnlös natt så gick jag upp vid tretiden, åt frukost och ja just det... SCRAPPADE.



Hela sex kort har jag hunnit med. Å tänk ännu så länge med grus i ögonen så känns de rätt Ok...



Ska väcka före detta gubben nu så han kommer iväg på jobbet och jag får gå och lägga mig en stund innan jag fortsätter packa! Väck mig gärna vid niosnåret om du kan!!!! '=)



Ska nog ner mot Huddik en sväng senare idag, så jag lär väl ringa när jag hittat något vi ej kan leva utan i scrapperiandet!!



Stor kram, Irre virre sömnlös..

2009-03-24 @ 05:48:11
Postat av: Helena

Vilka härliga bilder på dina småtjejer.=)

Fina kort har du gjort också.

Ja visst är hänglarna underbara.

Sköt om dig vännen!

Kram

2009-03-25 @ 19:14:05
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh, så söta de är tjejerna era. Och korten du skapat är ju otroligt fina.

/Hella

2009-03-26 @ 08:26:21
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: linalotta

Hej hej...attans också att du skulle behöva bli sjuk alldeles precis just då det va scrappträff. Attans. Men du ja skulle ju maila dig mitt kontonummer men så hitta ja ju inte din mailadress...vars hitta jag dig nu igen? :)

2009-03-26 @ 09:00:24
URL: http://www.linalottascrappar.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0