Testing, testing...

Har fått mina swirl-stämplar som jag fick beställa till morsdag! :-) Har testat dem tillsammans med mina distresser, va kuuul det var att pyssla med dem!!! Gjorde en tag och ett bakgrundspapper till vårt bröllopsfoto som jag håller på att pimpa om. Prövade oxå en ny gammeldags stämpel som jag köpte på scrapmässan i Gävle.

   

Lilla snutt vill sitta för det mesta nu. Hon har ganska bra sittställning i soffan go-proppen våran! Hon vill gärna hålla flaskan själv när hon ska äta, så vi är lite oense ibland hur vi ska få plats med våra händer...

 

Snart ska jag ge mig av till Birsta en sväng. Sen ska jag pyssla lite innan Ida ska hämtas från dagis. Ska börja med ett kort till en rackarns go tjej som fyller 20 år snart! Så ska jag pröva att distressa och embossa en presentask. Har beställt min första textstämpel och en fjärils-stämpel oxå. Hoppas de kommer snaaart!

Ha en underbar dag!

KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0