Rudolf med röööda muuulen...

...jorå, så ser jag ut!!!

Jag tillhör tyvärr inte typen som blir brun och fräsch när det är sol och varmt ute, utan jag blir typ röd på näsan, bränner bröstet, och får sviiid på axlarna....

Jag är sååå nöjd!!!
Vårt staket börjar ta form, farmor & farfar Åke är här och hjälper oss att snickra och måla, Jag klipper häck när jag inte passar barn/matar barn/ byter blöjor/ lagar mat/ kokar kaffe/ hänger tvätt.

   

Pinsamt att erkänna, men jag har blivit beroende!!! Av..........................

   Aaaaa!!! Singoalla Lakrits!!!! Åhhhh, vad goda de är!!!

Var och vaccinerade tjejerna idag. Ida tyckte att det var det VÄRSTA hon någonsin gjort!!! Hon grät i omgångar heeela eftermiddan, och när vi kom hem och skulle berätta för farmor hur duktig hon var så rann stora tårar igen...
 Inte ens ringen som hon fick, som önskat sig så länge tröstade henne...
 Lillgumman min, jag förstår henne, sprutor och tandläkaren  var det värsta jag visste när jag var liten,(Eddies fel) och så var det för Thomas med, så hon har ju verkligen att brås på...

Elin har smakat kyckling m. pasta idag, det var jättegott tyckte hon!! Hon gapade stort när skeden närmade sig munnen, precis som att hon alltid ätit mat... Så var Ida med när hon skulle börja äta mat. Så för mig är det väldigt främmande när barn inte vill äta...

 

Det här blir ett kort inlägg, måste göra en runda på fäjjsbokk innan jag kryper ner!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0