En himla massa bra...

...har hänt sen sist!

Har haft en riktigt mysig mamma-Ida dag, bara Ida o ch jag! Tror att vi behövde det båda två, vi har ju inte fått rått om varandra riktigt sen lillasyster föddes... Tror att det är därför Ida är lite besvärlig nu, hon är sotis på Elin... Så min kloka gamla mor erbjöd sig att "låna" Elin, så vi fick ha en dag tillsammans!
Och det var jättemysigt! Vi började förmiddan med att gå på Birsta, äta på McDonalds, sen for vi på drakborgen så att hon fick leka av sig lite. Och vad skoj hon hade! Hon ville inte åka hem, utan sprang runt och skulle prova allt som fanns där!!! Jag hade faktiskt lika kul måste jag erkänna...

   

På kvällen kom Chatrine förbi på lite scrapping, och Ida var nöjd att titta på tv och ta det lugnt, så det var skönt. Vi hade jättemysigt, synd att tiden går så fort bara...  Igår hämtade jag hem Elin och allt hade gått jättebra med henne. Hon hade ätit, sovit och skrattat... Jag är glad att jag får såna snälla barn!

På kvällen var jag till Hella på pyssel/vin-kväll. Det var sååå jättemysigt!!! Att få komma utanför hemmets väggar utan barn, träffa goa tjejer, dricka lite vin, ja, var verkligen balsam för själen! Thomas var hemma med alla barnen själv för första gången och det hade gått jättebra! Jag fick lite gjort faktiskt, men det var väl för att man var barnledig. :-) Det blev en presentask och ett kort. Använde min nya text-stämpel, och fjäril som dök ner i brevlådan igår...

 

Idag  har vi varit och köpt virke till blomlådorna som vi ska ställa ut. Ska åka och köpa balkonglådor i morgon och ställa i istället för att fylla hela lådorna med jord. Sen kan bildårarna inte köra så fort förbi här längre, he,he...

I kväll är Thomas i Umeå och rockar... Barnen sover och jag sitter och snuttar på lite rose´vin, och det är sååå gott! Det kommer defenitivt att bli sommarens dryck när det är läge för nåt annat än bubbelvatten,...

Fick besök av brorsan och hans kiddz idag. Det var verkligen roligt! När vi satt och surrade så konstaterade vi att det är minst 4 år sen jag hälsade på honom sist... Man skulle skämmas! Han är ju hit 1 gång per år i allafall... Ja,ja, nu BESTÄMDE vi att vi ska åka upp en sväng i sommar! :-)

     

Nä, nu ska jag blogga runt lite, och kolla på fäjjsbokk!!!

KRAM på er alla och ha en skön helg!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja hövva vad mysigt vi hade=)

Vet du...idag har jag lagt 4 beställningar i andra scrapaffärer skäms Men det var ju så roligt!!! Men nu får Daniel äta hårdbröd framöver ;P Och imorgon kommer den nyyya fina pappersförvaringen jag har beställt=) Och snälla grossisten YouDo lät mig beställa en skärmaskin (istället för 10 som man måste annars) så imorgon kommer den nya fina braa skärmaskinen!



Kram!

2009-06-09 @ 21:00:16
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0