Sooovit...

...är nått jag gjort nu i 2 hela nätter!!!  Det är sååå skönt att vakna och inte har varit uppe en gång på hela natten! Visst mumlar jag till lite och svär en ramsa emellanåt, för det gör fortfarande ont att vända sig, men sen somnar jag snabbt om! Och det bästa är att jag sover uppe med Thomas igen! Jag hör honom inte snarka alls! :-) I like!!!

Det som känns lite jobbigt nu, ( jag måste ju få gnälla liiite) är att jag är så in i vassen trött på dagarna! Jag är helt slut i kroppen och huvet, skulle lätt kunna sova ett par timmar om dan... Tror att det är för att det närmar sig slutet av graviditeten... I hope!
Mamsen o jag var o handlade Kitty-strumpor, en body & ett par byxor till bäbisen igår. Kul att ha nåt som är nytt till henne oxå, annars har vi bara kläder efter Ida till henne.

Sen kunde vi äntligen köpa ett nytt vardagsrumsbord!!! Hela rummet känns nytt, jag älskar soffan och bordet, det blev så himla fint!!! :-)

Idag klädde vi på oss och for och hälsade på Lotta & Bon i deras nyköpta hus. Det var så kul att träffa dem igen, känns som om det var 100 år sen sist... Vi satt o surrade en stund och precis när vi ska sätta oss o luncha så ringer min mobil. Det var Anticimex som var på väg till oss och skulle besikta huset eftersom vi bytt försäkringsbolag. Gaaahhh... Hade inte en aning om att det var idag!!! Jag fick slänga i mig maten, och tacka för oss, trampa pelle i botten, och hann faktiskt precis innan för dörren hemma innan det ringde på. Huset var ok, så det känns skönt!

Efter det for vi ut en sväng till Malin och hämtade lite papper o små dekorationer. Tänk vad mycket fint det finns!!!
Jag pysslar på så fort jag får en stund över, det är så kul och jag mår så bra av att ha nåt trevligt att göra! Det blir väl inte så bra, men man lär sig väl med tiden! Har gjort några kort, och så pimpade jag en 6-kantig feta-ost-burk som jag tänkte ha småsaker i, men som jag har pennor i nu.

   


Få se om jag vågar mig på att göra en vällingburk sen oxå, har sett en som Malin gjort, som är sååå snygg! Hm, ska nog prova i allafall...

Imorgon jobbar Thomas, oxå kommer farmor och farfar Åke hit. De ska hjälpa oss att sätta upp barngrinden uppe. Känns som att det är läge att få upp den om LillFia ska kunna leka på sitt rum om jag ligger med bäbisen i vårt rum... Sen ska Ida & jag på Barnens hus och köpa en present till Trisse som fyllt 1 år!  GRATTIS lilla gubben!  När Thomas slutar jobbet åker vi direkt till mamsen o käkar middag, och sen vidare till Jenny & Stefan för att uppvakta Trisse.
Så ha en trevlig helg på er, få se o jag orkar blogga nåt i helgen, nu ska jag krypa ner i soffan o titta på HULKEN... Få se hur länge jag orkar hålla mig vaken!

CIAO!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Å så fina kort!!! Skönt att du får sova =)

Du har en liten grej att hämta i min blogg =D



Kram!

2009-01-13 @ 22:09:21
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0