Äntligen!

Så har jag äntligen fått ordning på en hel del saker! Mitt efterlängtade skrivbord står på plats, min älskade man har fixat så attjag kan redigera bilder, och använda laptoppen nu! NICE!!! :-)

Idag började Ida på dagis igen, efter ung. en månads jullov... Hon sken som en sol och skrattade gott när vi sa att vi skulle åka till dagis o leka med barnen! Det var inga problem att lämna henne, skönt!  Måste visa några härliga bilder på henne, hon ska ju sitta o stå i allt nu igen, lillgumman min! Nu är det en kökslåda som är i ropet...

 

Blev inspirerad av Scrappers måndags-skiss, så jag var tvungen att göra ett kort... Tänk vad det kan vara skönt att vara tvungen att göra saker ibland, he,he... Så här blev det!



Bilden är från när Thomas för första gången i hela sitt liv skulle baka bondkakor. Det var lite fusk, för han fick en färdig deg, och han fick dricka öl samtidigt... Det ska jag oxå göra nästa gång jag ska baka, det kanske är roligare då, thi,hi... Längtar verligen efter att få ta en öl eller ett glas vin... Fast när jag väl får göra det så smakar det säkert inte lika gott som jag tror att det ska göra...

Usch, jag har sovit jättedåligt i några nätter nu... Jag har ont i fogarna och får sendrag, sen har det börjat kännas som att jag domnar bort i vänstra benet, jätteotäckt! Jag mår ofta illa oxå, men det kan man göra så här på slutet om man mådde mycket illa från början sa de... Gnäll, gnäll, gnäll, att ni orkar läsa mitt gnäll...

Imorgon ska min mor och jag åka o köpa lite bäbiskläder till lilla bäbisen. Känns som att jag vill ha allt klart nu. Sängen är uppburen, ska bara höja botten på den, sen e den klar för bäddning! Har handlat mössa o vantar till henne, och BB-väskan är packad. Bilstolen står och väntar på att bli insatt i bilen bara...
 Nä, nu måste jag gå upp och fixa klart min lilla pyseelhörna så jag kan göra klart Tristans födelsedagskort innan det är dax att hämta hem Ida!

Ciao!!!



Kommentarer
Postat av: Margona

hehe fan vad söt hon är Ida:)

Roligt att du har packat klart allt, längtar så tills att jag ska börja packa o göra orning för min lilltjej:)

Tack för kläderna, blev superglad:)

2009-01-07 @ 12:57:22
URL: http://MargonaRensbo.bloggagratis.se
Postat av: soeticz

sv: aa, det har jag gjort och det verkar som om det är bra nu. det känns som så iallafall :)

Kul att du har fått skrivbordet nu gumman:)

fin bild du har gjort på mannen, verkligen fin :)



synd att du har ont i magen sådära :/ men man får tänka lite positivt sedan då lillan är här :)

massor med kramar!



ps

läs och gör gärna det som står i senaste inlägget

2009-01-07 @ 22:11:22
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: jenny

hej jo jag mår bättre. har inget kort på han än. var till han därimot i kväll och fick en whisky så jag gick i taket gosse, vart på gasen av den. han ville att jag skulle repa mig tills på lördag för då vill han ha fest med mig. kram på dig

Postat av: Malin

jättefint kort =) Ser ut som en LO med kortet =D

Jobbigt med fogar och sånt...är det bättre med värkarna?



Kram

2009-01-08 @ 11:00:56
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: jenny

hej igen jag kom på en sak. det finns en bild Johan/laine på nk om du går in på min sida och söker efter gladagubben så lär du hitta han. kram på dig

2009-01-08 @ 14:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0