Vårkänslor!

Åh, vilket underbart väder det varit ute idag! Jag får vårkänslor och känner mig som en nykär tonåring! ;-) Vi har haft en störtskön dag idag, Thomas har varit pappaledig, så i morse tog han Ida till frissan medan jag for på BVC med Elin. Hon hade gått upp till 4500 gr lillsnuttan! Vi lämnade Ida på dagis och åkte till Jenny & Stefan och hälsade på en sväng. Känns att det var ett bra tag sen man var och hälsade på nån och umgicks, så det var riktigt nice att åka dit!

När vi kom hem packade vi i ordning barnvagnen, så tog vi en prommis o hämtade Ida på dagis, för att sedan promma vidare i det underbara vädret!
Det blev en repa på CityGross, äntligen har de billig köttfärs där. Jag är så snål så jag vågar vägra betala 59 kr kilot för köttfärs...

Ida knatade på bra själv på hemvägen, hon har blivit så duktig att gå ute! Jag gick in o hämtade min nerfrysta mjölk och åkte till premturen med det, sen åkte vi hämtade Fredde på skolan. Så bar det av hem till alla trevliga sysslor... Bläää.... Barnen spelade hockey på bron en stund innan vi gick in, kolla va söta de var!



Igår var jag & mamsen på semmel-kalas på dagis, åh så gott det var! De hade bakat semlorna själv, jag blir så avis, jag skulle oxå vilja orka/kunna baka... :-) Fotade Ida när hon lekte med nån rolig sak i sångrummet.



Elin tog sig ett bad i köket härom kvällen, givetvis så blev det några foton då med... Hon ser ut att lida, men hon verkade tycka det var skönt att bada! Tänk att hon redan är en månad! Tiden går för fort, jag hinner inte med!!! Snart ska hon ju börja på dagis känns det som...



Vet ni, jag sitter här med blonderingsmedel i håret... Gaaahhh... Jag är inte riktigt säker på att det blir bra, men Thomas har lovat att åka o köpa färg om det blir hemskt, thi,hi... Vet inte varför jag alltid blir sugen på att vara ljus i håret när det går mot våren?

Mia tog sitt körtkort i måndags! Grattis igen gumman! Så det bidde ett litet kort till henne...



Nu ska jag upp o se hur håret blir, återkommer sen om resultatet...

KRAM!


Kommentarer
Postat av: linalotta

Hej hej...vilken toppendag det verkar ha varit. Ja asså om du vill så får du mer än gärna köpa stämpeln av mig. Om du vill alltså? Den kostade 120 kr i shopen såg jag men jag kommer ju säkert inte använda den så om du e intresserad kan du få den för ...hm....ja du...jag vet inte riktigt vad man säljer stämplar för...en 45 - 50 kr? Säg bara till hur du vill göra!

2009-02-25 @ 21:42:32
URL: http://www.linalottascrappar.blogspot.com
Postat av: Lotta

Sötpluttarna!

Hälsa Fredrik grattis att han blivet storebror!

Du, jag färgade mitt hår tokblont strax efter jag fyllt 30. Det blev helt ok MEN håret gick nästan sönder....

Kom gärna hit nån gång!

Kram!

2009-02-26 @ 07:40:40
Postat av: Lotta

Ska finnas en kod så man inte kan sno bilder, kanske vore nått tex på nakenfisbilden,

Här står det hur du gör.

Alltså jag klarade det så då vore det ingen konst för dig..=)

http://www.designadinblogg.se/2008/april/hogerklicksskydda-din-blogg.html

2009-02-26 @ 07:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0