Snälla barn!

Jag har turen att ha begåvats med underbart snälla barn! Trodde verkligen inte att fanns en möjlighet i världen att vi skulle kunna få ett till sånt snällt barn som Ida är, men det verkar faktiskt så! Elin äter och sover, är vaken en stund och studerar oss, vilka vi är, sen somnar hon gott om och sover tills det är dax att äta igen,,,

Igår var jag hos goa Malin o hämtade lite roligt pyssel o skulle stansa lite bokstäver... Men de ringde ifrån dagis, Ida var inge bra i magen så det var bara att klä på Elin o hämta hem lillpluppan... Så nu byter jag blöjor på löpande band, och bokstäverna,, ja, jag försöker få till dem själv, men det blir väl sådär... Jag har börjat få lite beställningar på kort och bokmärken, det känns så kul! Svärmor gör reklam för mig, och det är ju kul att nån vill ha det jag gör!

     

Jag ringde på förlossning idag för lite rådfrågning, har så hiskeligt ont bak i fogarna... Trodde jag! Jag har antagligen fått en spricka i svanskotan, det är väldigt vanligt när man har snabba förlossningar. Så jag fick rådet att vila o äta alvedon, har ni hört den förut???
Så jag sitter som sagt inte skönt, men jag har lyckats få till en ställning som funkar ett tag i alla fall.

Tänk vad hormonerna kan göra med kroppen... Jag har så mycket kärlek i mig, och det kommer bara mer ju ju mer jag slösar med den! Passa er så jag inte älskar ihjäl er, he,he...
Så här sitter jag nu och längtar efter min Thomas, ska pussa mycket på honom när han kommer hem!!!


Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Å va fina kort!! Du är så duktig =D Och lilla Elin är ju för söt!! Jag är så glad att jag fick se henne igår! =D Vi får ta en stansa dag till veckan om du har tid=)



Kram!

2009-02-06 @ 22:10:55
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag blev faktiskt lite glad när du skrev att du beställt redan för jag har inte råd själv nu. Därför har jag dragit på det lite själv.

Om jag går ut på balkongen och vinkar kanske du ser mig ;) Hej hej!!!

Ha en bra dag!!

/Helena

2009-02-10 @ 08:38:25
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Irene Aldengård





Hej hopp i lingonburken.



Kämpa på i världen vännen min!

Du ÄR en mammatiger, så det så!!



Kramis Irene

2009-02-10 @ 13:11:36
Postat av: Irene Aldengård

http://lofoto.blogspot.com/



Är min kompis i Norges sida, kanske du vill kika lite!!



Tjingelingen

2009-02-10 @ 13:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0