Scrap-skojj!

Visar lite scrappat jag hunnit med... Väskkortet var jättekul att göra, kommer att göra flera!



Älskar min söta lilla trollstämpel från Katscrap! Årets första påskkort!



Och till sist en beställning på ett kort till ett par som nyss fått barn!



Nu ska jag ta mig ut i solen en stund. Ida är hos mamma, så det känns väldigt tomt o tyst här hemma...
I kväll kommer Irene o Chatrine hit på lite tjejkväll, så det blir en sväng på CityGross o införskaffa lite gottigott... Kanske blir det en till förpackning hårmedel oxå, jag blev mest orange i håret, inte sådär blond o fin som jag ville bli...

Ciao!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Så mycket fint!!

/Hella

2009-02-27 @ 14:24:40
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0