Så var det fredag igen...

... och tänk att vår lilla Elin blir 3 veckor idag!!! Vad tiden går fort! Hon är fortfarande lika snäll, men i natt har hon hållit mig vaken till halv 6. Hon har ätit och ätit, mina bröst är ömma som jag vet inte vad...


 
Jag fick avboka ett besök jag skulle få idag, jag orkar helt enkelt inte ha främmande tyvärr... :-( Jag har varit till min mor med Ida, hon ska få var där tills i morgon så jag hinner få en chans att vila mig när Elin sover, annars är det full rulle här hela tiden nu! Duscha eller att gå på toa är bara att glömma, har jag hunnit borsta tänderna o fått på mig kläder när halva dan gått så är det bra! På söndag ska Thomas ta hand om tjejerna själv, så jag får göra nåt för mig själv en stund. Ida grejar på med allt som hon inte ska nu för tiden... Dels så stod hon o drog ut alla snytisar ur en förpackning häromkvällen, man hinner inte med överallt hela tiden, ha,ha...

   

MIna efterlängtade punchar har kommit! Som jag drömt om dessa, tokstansat när jag varit hos Malin, längtat, och nu är de äntligen mina! Tack min älskade prins för att jag fick dem!!! *LOVE*


 
Så nu är jag så pysselsugen så det kliar i fingrarna! Jag har några beställningar på kort, så kanske jag får till nåt i kväll... Imorgon låser grabbarna in sig i studion gör att spela in en skiva. På alla hjärtans dag!!! Ja, det kanske bara är jag som är löjlig o tycker att man är tillsammans med familjen då, men, men... Suck...

Igår frös vattnet här. Mamsen kom hit o skulle passa barnen så jag skulle få ta en dusch i lugn o ro. Snacka om att jag blev snopen när jag slog på kranen o det bara kom hetvatten!!! Så det var bara att klä på sig o kliva ut ut´r badrummet igen...Men vi fixade till det på kvällen, Thomas o jag, vi fixar allt tillsammans! ;-)

Avslutar med några alster, har inte hunnit ladda över allt än...

   

ÄNTLIGEN ska de slå till o gifta sig!!! Våra goa vänner Lasse & Eva! Som jag har väntat, och igår så damp det ner en inbjudan till bröllop i brevlådan! Jag blev så glad så tårarna rann! Som om man inte gråter för minsta lilla annars, he,he...

Nu ska jag sooova innan Elin vaknar igen!

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Smarta ungar som äter ofta, då har de kommit på hur det funkar.

Funkar ju på det viset att man får mer mjölk ju mer de "nuttar".

Men huga så söta de är!

Fick ett bra tips av en vän som fick barna tätt. Ge mest tid till det äldre barnet, det mindre går inte sönder om den gråter ett tag. Helst när man vet att den precis ätit, rapat och har ny blöja.

Den äldre behöver mer av er ett tag och sover oftast ensam hela natten så då får ju den mindre all närhet den behöver.

Har du en bässele?

De är toppen!

Kram!

2009-02-13 @ 20:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0