Mycket vilja, lite tid...

... jag hinner inte med nåt alls nu för tiden... Men just nu sover Elin o Ida tittar klart på Teletubbies innan middagen är klar, så jag passar på att plita ner några rader under tiden. Dagaran går så fort nu! Knappt har jag hunnit äta frukost/lunch/middag, så är det dax att gå o sova igen... Min stackars man försöker få till en myskväll i soffan med en bra film, men vad händer, jo, jag slocknar av innan jag hinner se förtexten... Ha,ha...

Nu ropar Ida på mig, see you!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Helena

Kan tänka mig att dagarna rusar iväg för dig med två småtjejer.

Sköt om dig och familjen din!!

/Hella

2009-02-12 @ 09:18:39
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0