Älskade lilla Elin!


Vår älskade lilla Elin blir 1 månad idag! Gud vad tiden går fort!

 

Go-töserna mina satt i soffan o studerade varandra lääänge idag,,, Ida är snäll med Elin än så länge, jag är så glad för det!

   * ÄLSKAR ER *

I lördags var jag på pysselträff hos Malin. Det var så kul att komma iväg o träffa så många goa tjejer, o scrappa lite! Elin var hur snäll som helst, o hon hade ju världens bästa barnvakt oxå, Maja!
Jag fick inte så mycket gjort, men jag blev riktigt nöjd med resultatet! Jag älskar limegrönt o turkost just nu- underbara färger som jag blir sååå glad av!



Måste visa en störtskön bild på Ida när hon sitter på toa o läser sin utslitna tidning, samma visa varje dag, hon lessnar aldrig...



Måste oxå få visa den vackra buketten vi fick av farfar o änglafarmor när farfar var hit sist. Jag tycker de här buketterna är så fina, så jag skulle kunna skaffa fler barn bara för att få en till... SKOJJA BARA!!! Hi,hi...



Sköt om er ävvryboddy, KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej hej

Hörde att du har msn. Så jag skickade en förfrågan till dig.

Vi kan väl höras något om en eventuell pysselstund framöver!

/Hella

2009-02-23 @ 15:29:08
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Lotta

Söta de är småcheferna!

Jadu, lika bra att göra saker själv så de blir gjort.

Inget att deala om utan när någon frågar om "mannen" i huset är hemma så stäck upp handen fort som attan...=)

Kram!

2009-02-23 @ 17:19:56
Postat av: Lotta

Missade, va olik varann de är småttingarna.

Men så vackra!

2009-02-23 @ 17:21:38
Postat av: emma

Hallo!! Gud vilken stört skön bild på Ida när hon sitter på toan..Har skrivit kommentarer men tror tusan inte att dom har kommit med! Super söt Elin är=)

2009-02-23 @ 19:56:05
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan
Postat av: Anonym

Ett hett tips! Konstatera fakta- framställ behov och gör förfrågan om insats. Kan eventuellt vara framgångsrikt? If you don´t succed, try, try again!

Många kramar till storasyster o lillasyster.

Förstår detta med tidning..........

Ewa

2009-02-23 @ 23:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0