Trött...

...är jag för jämnan nu igen!
Måste nog gå o kolla blodvärdet ändå, kan va för lågt...
Fick jag välja skulle jag sova 20 timmar/dygn...

Annars har jag mått som världens sämsta mamma idag!!!
Ida är ju i världens trotsålder just nu:
Kan inte, ska inte, vill inte, får inte, bla,bla,bla...
I morse när jag skulle lämna henne på dagis,
så skulle hon inte gå alls...
Samtididgt som jag skulle få henne att stå så höll jag på att tappa Elin.
Så jag släppte Ida, och hon blev jätte ledsen!
Trött & stressad som jag var tyckte jag hon va gnällig som grät så mycket...
När vi kom in på dagis och jag tog av henne mössan så blödde hon från ett sår i pannan...

Just i det ögonblicket önskade jag att jag hellre gnagit av mig hälsenorna,
än att hon hade gjort sig illa!!!
Vi är så lyckligt lottade att vi har världens bästa dagis och världens goaste fröknar,
C tog hand om Elin medan C kom och var med oss medan jag tvättade av Ida.
Sen fick vi vara med på fruktstunden  med L,
jag fick en kopp kaffe och en stund att lugna ner mig lite...
Sååå skönt!!!

UNDERBARA NI!!!

Resten av dagen var jag låg... 
Men samtidigt försöker jag tänka att det händer alla föräldrar,
och det kommer att hända mig igen!

Över till vikten då...

Veckans vikt: -0.3kg.

=)

Dagens meny:

Frukost: Ägg & bacon
Lunch: Tomatsoppa m. morot & basilika
Middag: Maroccansk kycklinggryta m. lök & paprika

Take care alla!!!

KRAM!!!
 









































































Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan vara dieten oxå,eftersom du plockar bort så pass mycket kolhydrater,då kan man bli rätt trött dåsig och allmänt seg i kolan=)



Hoppas du blir bättre snart

2009-12-04 @ 07:54:14
URL: http://jeslan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men hua lillstakars Ida.

Har haft några jobbiga dagar här med men ingen som gjort sig illa.

Vill du ha ett tips från en tjockis?

Jag gick ned 25 kilo innan lillBon flyttade in i min mage.

Jag åt "pizzasallad" till allt tom på smörgåsar.

Jag tränade knappt nått men åt minst 6 gånger varje dag.

Jag gick ned minst 1,5 kilo i veckan på att äta så.

Måste fasen göra det en gång till.

Kram!!

2009-12-04 @ 21:12:56
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag har beställt vardagsmatkokboken av samma författare. Kan vi bytlånas kanske?

Själv har jag inte vägt mig något alls och har därför ingen aning om det fungerar för mig. Tänkte att tiden får visa i form av klädstorlekar

/Hella

2009-12-05 @ 09:42:28
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0