Äntligen!!!

Äntligen så har jag bokat SPA-weekend!!!
Fick ju ett presentkort när jag fyllde år,
och nu känns det äntligen vintrigt och tillräckligt kallt
för att mysa på i ett SPA!!!
Jag ska ta med mig lilla mamsen oxå,
hon behöver oxå få komma bort en liten stund
och få lyxa sig lite... =)

Äntligen är Thomas & min mini-semester bokad!!!
Den 8 jan drar vi till den kungliga huvudstaden
och bor på hotell,
går på Golden Hits,
och shoppar loss på stan!!!

Äntligen har jag gjort klart julkorten!
Trodde aldrig jag skulle hinna klart med dem,
men jädrans va jag hann!!!

Äntligen så har jag lagt över dem på datorn!!!
Visar bara några styckan,
många påminner om varandra,
så de lägger jag inte ut...

 

 

 

 

Igår tog jag & barnen en prommis med Hella.
Vi gick till Bydalens kyrkogård och tände ljus.
Hella på sina gravar,
och jag i minneslunden
för min pappa & min syster...
Det var så fint där!



I morgon ska jag på dagis och se när barnen sjunger luciasånger.
Ida har övat hemma, varje dag,
Flera gånger om,
fast det är mest "Hej Ida"-sången hon sjunger...

Elin försöker gå hon...
Hon lyckas litegrann, ibland,
med gåvagnen...
Ida vill gärna vara med och styra upp hennes lilla promenad...



Äntligen snöar det ute!!!
Hoppas verkligen att det får var vinter nu!
Så här ser det ut ute just nu...



Imorse när jag kom jag på jobbet
fick jag en liten julklap...
Näe, den var inte så liten,
en hel korg full med go´saker!!!



Avslutar med några bilder från vårt lussekattsbak häromdagen...

 

Nä, nu är ögonen trötta, Äntligen får jag krypa ner!!!

KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0