CK

Idag bestämde vi oss för att åka till Norraberget och ha lite picnic, flickorna och jag. Så vi gjorde oss klara och drog i väg vid lunchtid. Vi lyxade till det och stannade på CityGross och handlade sallad, korv, festis och vaniljkakor, mums! Annars brukar jag tycka att det är trevligt att göra lunch själv och ta med, men idag räckte inte tiden till...

På berget var det full fart som vanligt, barn och föräldrar i en salig röra, fika, grillar som glöder och de underbart söta kaninerna som bor där! Jag trivs verkligen där uppe! Elin sov hela tiden, men Ida gungade, lekte och sprang så att hon tvärsomnade i bilen på väg hem.

     

Jag fotade lite annat skoj oxå...

   

Åsså några bilder i sepia, tycker det är sååå snyggt!!!

   

I kväll var farmor och farfar Åke hit. De har ju varit  i Bulgarien med Fredde, och Thomas hade beställt en parfym och sprit. Elin och Ida fick en varsin jättesöt Kitty t-shirt i rosa och turkost, jättefina! Också fick jag en present, CK:s bodylotion!!! Gissa om jag blev glad, jag älskar den doften!!! Tack snälla ni!!!

Måste visa en skön bild på Elin... Den är INTE arrangerad, jag lyckades bara fånga henne sååå bra!

 * Mammas cooling *

I lördags var vi dop i Alnö G:a kyrka. Björn och Ulrika döpte sin lilla Molly, och det var så fint! Tomas & Kim sjöng, och som vanligt så får jag försöka tänka på nåt tråkigt för att inte börja gråta när jag hör deras sång... Efteråt åkte vi alla hem till Björn & Ulrika, och vi fick massor av gott fika!

 * Fam. Nilsson/Lindström *

Inget pysslande har det blivit på ett tag nu. Har liksom tappat inspirationen lite, men på fredag ska Chatrine och jag ha en pysselkväll här. Har ju några kort att göra, så det ska bli kul att få lite sällskap.  

Hua, jag är trött i kväll, så jag kryper ner och läser lite nu....
 
KRAM!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0