Underbara soool!

Men visst är det fantastiskt väder ute? På förmiddan tog vi en långprommis innan T skulle åka o jobba, guuu va skönt det var!



Sön-mån. var det kalas för hela slanten! Jag har ju lika taskig fantasi som vanligt när det gäller presenter, så det blev ett tio-pack strumpor, oxå ett hemmafixat kort förståss!!! Gjorde en tårta oxå som blev hur god som helst!

     

Igår for vi upp på norra med kiddzen en sväng. Fredde skulle i vanlig ordning inte följa med dit, o när vi skulle åka hem, så skulle han givetvis stanna där...  Att han bara orkar...
Det var underbart väder i allfall, och kameran var med som vanligt!

         

Igår var Ida & jag ute på baksidan o kollade läget. Snacka om jag blev paff när jag hittade liv i vår totalt halvmördade rabarberbuske? Trodde aldrig det skulle växa nå mer rabarber där...



Ida grejjade på med en boll i vanlig ordning, hon pysslar på med nåt mest hela tiden... Det har hänt så mycket på så kort tid med henne, och hon pratar mer än nånsin. -Tack,tack mamma, säger hon när jag får nåt av henne. Hon är så go!
Elin växer så det sprakar! Har plockat fram 62-kläder nu, 56 börjar bli för smått... Älskade unge, varje morgon möts jag av ett leende när jag kommer upp o hämtar henne. Precis som Ida gjorde när hon var mindre så sover Elin länge på mornarna, det är så skönt!

Den här veckan har barnen påsklov, så jag tänkte åka ut till Arkens zoo nån dag så Ida får titta på lite djur. Hon tycker så mycket om djur o kollar så gärna i sina djurböcker. Tänkte att det kan va kul att få se nån kanin o pippi i verkligheten oxå...
Sen bliré scrappa av i veckan, har verkligen hittat mitt "göra" Kan sitta huuur länge som helst! (När barnen tillåter det förståss) De små presentpåsarna är det många som vill ha, och de är ju så skoj att göra! Hm, jag tror jag smyger upp o pysslar lite nu innan flickorna vaknar...

KRAM!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad härligt ni ser ut att ha haft det i påsk:)fina kort på er allihopa också!Du,tänkte höra med dig om du kanske vet någon som lär ut Scrapbook,där man kan gå en kurs eller så,jag är ju nybörjare på det men vill så gärna lära mig mera,vilka saker jag behöver och lite så,jag saknar ju massor,tacksam om du ville höra av dig om du vet någon!Kram på ré

2009-04-15 @ 09:15:32
URL: http://lindayeei.blogspot.com/
Postat av: Malin

Men titt så fint kort =D Och vilken tårta!!! Mumma=)



Kram!

2009-04-15 @ 23:17:52
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0