Supersöndag!

Vilken underbar dag vi haft idag! Min allra bästigaste Jeanette o hennes lilla Alva har varit här hela dagen. Det var sååå roligt att träffa dem, det var ett bra tag sen sist. Vi satt och pratade om det, att det blir så långt mellan gångerna vi ses... Men vi kom fram till att det inte gör så mycket. Vi är inte mindre vänner för det, utan hellre tvärtom, vi vet att vi har varandra ändå, utan att vi hörs av så ofta! Tiden räcker inte till allt som den gjort förut, varken att ses eller ringa varandra som innan man fick barn, men när vi ses så så gör vi det en heeel dag!!!... Det är att vara vänner det! Så tröttar man ju inte ut varandra heller, he,he...

Sommardäcken sitter på bägge bilarna, så nu vill vi inte ha nå mer snö! Längtar tills snön tinar bort från tomten så vi kan vara på gräsmattan och leka på dagarna, det är lite trevligare än att vara på vår lilla grusplätt bland bilarna...  Önskar att vi kan skaffa en gungställning till barnen i sommar, och framöver en liten lekstuga, det skulle vara så kul att ha en sån! Kanske jag skulle vara där o leka mer än barnen, vem vet...

Igår kväll såg vi en riktigt bra film! Den var så bra så att jag höll mig vaken hela filmen! Den handlade om ett barn som blir kidnappat. Mamman får tillbaka ett barn, men som inte är hennes. Så får man följa hennes kamp för att bevisa att det inte är hennes son. Den är verklighetsbaserad vilket gjorde filmen ännu bättre!

Elin är jättehungrig nu, så jag får avsluta här...

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: jenna

Du måste berätta vad den heter! den filmen vill jag se med....känner igen det där med att inte hålla sig vaken genom filmen....Längesedan jag såg en hel film tror jag...ha det bäst kramis

2009-04-20 @ 18:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0