Onsdag!

Är alldeles, alldeles nöjd efter en urmysig dag med Eva, Sebastian & Sandra! Jag och Elin åkte till dem i morse efter vi lämnat Ida på dagis, och det var så trevligt att träffa dem!!! Blev bjuden på god kycklinglunch, också pratade vi om deras bröllop som är om mindre än två månader, närmare bestämt 13 juni... Vad jag längtat i massor av år att få gå på deras bröllop!!! Så det var tur för dem att det damp ner ett inbjudningskort i brevlådan till slut... ;-) Hoppas på fler bröllop framöver, känner nån sig träffad så slå till bara, vi kommer!!! ;-)

Ida ska sova hos mormor i natt. Hon behöver sin Ida-dos innan vi åker till Gävle. Vi har planerat om lite i agendan, och åker inte ner till Gävle förrens på fredag. I stället ska vi på grill-partaj hos Lasse & Eva i morgon. Thomas är ledig i morgon så vi ska försöka hinna stöka undan lite på tomten på dan först... Det ser ut som ett värre slagfält efter borrningen kan jag lova...

Min käre kusin Stefan fyller år idag, Hurra,Hurra!!!

Är det nån mer än jag som börjat fundera över midsommar??? Jag vill ju som vanligt planera i tid, och hur det än är så går tiden så fort... Vi har inte bestämt om vi ska bjuda hem nå folk eller inte i år... Kan vara trevligt att åka till nån annan när man inte är gravid för en gångs skull, thi,hi...



Är lite låg i kväll... Tror nästan att jag skulle bli lite gladare om jag hade lite choklad... suck... Men några nötter får duga så länge...

Ha en riktigt mysig Valborgsmässoafton, och demonstrera lugnt!!!

KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0