Shopping!

I morse åkte jag en sväng och uträttade några ärenden alldeles för mig själv. Thomas började inte förrens halv ett så han var hemma med barnen. Det är ju lite konstigt att säga det, men det är faktiskt så himla skönt att få göra nåt för sig själv ibland, även om det bara är en timme...

Ida sov när jag kom hem, så när hon vaknat och ätit lunch så packade vi in oss i bilen och åkte till IKEA. När vi städade i helgen hittade vi några hyllplan till köket som hade blivit över när vi renoverade, så det passade ju ypperligt att lämna igen dem och slippa betala det jag skulle ha idag. Så mötte vi upp mamsen och gick en repa på Birsta city. En sväng på Panduro är numera obligatoriskt när man är där ute, sen handlade jag kläder!!! Jag har inte hittat nå kläder på jag vet inte hur länge, men idag köpte jag en kjol ,2 linnen, och 2 toppar! SKOJJ!!!

Annars rullar det på som vanligt här hemma, men jag är dötrött igen... Ida vaknar tidigt, typ vid 5 och Elin är täppt i näsan fortfarande, så det blir alldeles för lite sömn för mig igen...
 
De har ÄNTLIGEN börjat med bergvärmen! Just nu i denna stund är de här och levererar grejor, så i morgon sätter de igång och borrar! Så skönt det kommer att bli att slippa dessa pellets-säckar, jisses!!!

Snart kommer min prins hem, det blir en liten stund med honom, sen ska jag lägga mig. Hoppas,hoppas,hoppas att det blir hyfsat med sömn i natt...

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0