Sönda´n...

Vilken underbar söndag jag haft!!! Vi klädde på oss och for till sticksjön på förmiddan. Vi skulle mata fåglarna, men när vi kom fram till ankorna o Fredde frågade efter brödet så insåg jag att det blev kvar hemma... Typiskt mig... Men det blev 2 härliga varv runt sjön innan vi gick på ICA och handlade, sen  återvände vi hem.

  

Efter lunch var vi ut på Alnö och hämtade Thomas gamla basförstärkare, sen for vi till farmor o lämnade av Fredde där. Vi hade planerat att ha en vuxenmyskväll tillsammans.
Väl hemma igen så slöade vi lite innan Ida la sig, o sen började vi med middan, paprika & ostfylld lövbiff, och potatigratäng  och det blev hur gott som helst!! Till efterrätt hade vi köpt äppelbakelser, och det var inte sista gången, mums va smaskigt det var... Tur att man inte har några problem med vikten, hi,hi...



Det blev en jobbig natt för Ida i natt,,, hon vaknade runt 22 och var jättetäppt i näsan. Efter renässansdroppar, en alvedonsupp, o massor av gråt (!) så somnade hon till slut i sängen med mig. Då var klockan halv 2 o jag var helt slut... Själv somnade jag strax efter 3 nån gång. Klockan halv 7 vaknade lilltrollet, men då fick pappa ta över. Jag kommer att gå under annars om jag inte får nån sammanhängande sömn snart...
Idag är Ida hos mormor, så jag ska passa på att röja av lite här innan jag ska hämta Thomas på stan, han har börjat sitt nya jobb idag! Grattis älskling!!! Du betyder allt för mig, bara så att du vet!!!

Men fattar ni hur bra "longing for lullibies " är??? Den går runt i min spelare hela tiden...

Ciao Ciao!!!

Kommentarer
Postat av: lotta

Jobbit de där med sovandet.

Kul att tomas fått jobb då du får va lite ifred där hemma..=)

Kram!

2008-09-01 @ 21:26:55
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0